فیلتر توری نیم جامبو

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2073

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


155,000 تومان

فیلتر توری شن گیر جامبو مدل ۱۰ اینچ سوفیلتر در اولین محفظه فیلتر دستگاه تصفیه آب صنعتی و انواع پیش تصفیه ها نصب می شود.آب با فشار وارد فیلترشده و با عبور از آن، ذرات ناخالصی در این فیلتر تصفیه آب گرفتار شده و اجازه عبور کردن پیدا نمی کنند.این فیلتر ها باعث حذف شن و ماسه،رسوبات و ذرات فیزیکی از آب و جلبک ها می شوند.

فیلتر جامبو از مواد استاندارد و مناسب آب آشامیدنی با استفاده از مواد فود گرید که کیفیت لازم برای استفاده را دارند ساخته شده است و تاییدیه های لازم را دارد.

فیلتر توری شن گیر جامبو مدل ۱۰ اینچ سوفیلتر قادر به حذف مکانیکی ذرات معلق در آب می باشدو از فیلترهای با کیفیت تولید شده توسط شرکت سو فیلتر است.
این فیلتر ذرات بزرگ تر از ۵۰ میکرون را در خود به دام انداخته وحذف میکند. در حالی که ذرات کوچک تر از ۵۰ میکرون از این فیلتر عبور می کنند.به مرور زمان املاح اضافه موجود در آب در در حفره های توری فیلتر گیر کرده و باعث مسدود شدن فیلتر شوند که نیاز به شست و شو پیدا می کند.

اگر از میزان املاح موجود در آب اطلاع دارید و میدانید که مثلا دارای ذرات درشتی می باشد شما باید فیلتر هایی با اندازه ۱۰۰ میکرون انتخاب کنید.بدیهی است هرچه اندازه ی ذرات کوچک تر باشد آن وقت شما  باید ازفیلتر توری با دقت ۲۵ میکرون برای حذف ذرات خیلی ریز از آب استفاده کنید.

  • دما : 2 تا 40
  • جنس توری : پلاستیک پلی پروپیلن
  • جنس بدنه : پلاستیک پلی پروپیلن
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه