فیلتر نخی 20 اینچ جامبو

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2087

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


150,000 تومان

یلتر کارتریج یا فیلتر میکرونی معمولا در جایی که میزان مواد معلق در سیال کمتر از PPM 100 باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلترها غالبا در بخش های پیش تصفیه یا به عنوان فیلتر شفاف ساز نهایی (Polishing Filter) به کار می روند.
در فیلتر کارتریج ذرات موجود در سیال در زمان عبور از فیلتر در میان مدیوم فیلتر گیر کرده و مایع فیلتر شده به صورت شفاف از این فیلتر خارج می شود. این نوع فیلترها ۱۰۰ درصد از الیاف ppساخته می شوند. این فیلتر ها در دسته فیلتر های عمقی قرار میگیرند. بدین معنی که جریان سیال بصورت عمودی از لایه خارجی به سمت لایه داخلی فیلتر حرکت می کند. ذرات ریز موجود در سیال در لایه های داخلی این فیلترها به دام می افتند و ذرات درشت تر در لایه های بیرونی قرار می گیرند.
این نوع فیلترها با قدرت جداسازی مواد جامد به قطر های ۰٫۵ ، ۱، ۵ و ۱۰ تا ۱۰۰ میکرون و در طول های ۱۰ ، ۲۰ ، ۳۰ و ۴۰ اینچ و قطر های ۲/۵ و ۴/۵ اینچ موجود می باشند. عمده کاربرد این فیلترها در حذف ذرات معلق آب و کاهش TSSمی باشد. فیلتر کارتریج های عمقی دارای افت فشار کم و ظرفیت جداسازی تقریبا پایینی می باشند. این فیلترها طول عمر نسبتا کمی دارند و دارای قابلیت شستشو ی معکوس نیستند.
فیلتر کارتریج پلی پروپیلن ملت بلون (Melt Blown Polypropylene Cartridge Filter) و فیلتر الیاف تابیده ( Wound Cartridge Filter) دو نوع متداول فیلتر میکرونی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.
حداکثر دمای عملیاتی فیلترهای ملت بلون ۷۵ درجه سانتی گراد است ولی در فیلتر الیاف تابیده بسته به نوع نخ مورد استفاده میتواند تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد هم باشد.

  • ارتفاع : .....
  • ظرفیت : .....
  • جنس بدنه : .....
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه