فیلتر UV 0.5 گالن

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2091

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


970,000 تومان

اگر به دنبال کاملترین تصفیه آب خانه خود هستید ، از دستگاه تصفیه آب با اشعه ماورا بنفش استفاده کنید.یک دستگاه تصفیه آب ماورا بنفش می تواند موجودات زنده مضر را در معرض انرژی الکترومغناطیسی ماورا بنفش قرار دهد. این امر به هسته ژنتیکی میکروارگانیسم ها حمله کرده و آنها را از بین می برد و از تولید مثل جلوگیری می کند.فیلتر تصفیه آب ماورا  بنفش می تواند مجموعه ای از موجودات زنده از جمله سالمونلا ، ژیاردیا ، ای کولی ، هپاتیت B ، وبا ، قارچ ها ، جلبک ها و تعدادی ویروس را از آب خارج کند.فیلتر uv فقط به منظور از بین بردن موجودات زنده استفاده شوند ، زیرا ذرات ، مواد شیمیایی ، طعم یا بو را از آب پاک نمی کنند.

 

آب چاه مانند آب شهری تصفیه نمی شود و تصفیه آب با اشعه uv می تواند آب خانه شما را برای نوشیدن آب برای کل خانواده امن کند که با سیستم فیلتر آب چاه ترکیب شود.اما لازم نیست استفاده از نور ماورا UV بنفش را برای آبی که از چاه می آید محدود کنید. شما ممکن است تصمیم بگیرید که از سیستم تصفیه آب اشعه ماورا بنفش مسکونی استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که آب شهری خانه شما عاری از میکروارگانیسم است و می توانید از آن بسیار بهره مند شوید.

 

تصفیه اشعه ماورا بنفش برای فیلتر آب لازم نیست ، اما فیلتر آب قبل از سیستم UV لازم است. سیستم های  UV  هنگام شفاف سازی آب بسیار موثر هستند ، بنابراین برای جلوگیری از پنهان شدن موجودات زنده در پشت ذرات سست ، باید حداقل دارای یک فیلتر پیش تصفیه میکرونی باشد.

تصفیه فیلتر uv به خودی خود برای تصفیه آب تا اهداف آب آشامیدنی کافی نیست. زیرا اشعه ماورا بنفش فقط برای درمان باکتری ها و ویروس ها موثر است. نور UV برای از بین بردن آلودگی هایی مانند کلر ، فلزات سنگین و VOC (ترکیبات آلی فرار) کار نمی کند.
آب تصفیه شده با اشعه ماورا UV بنفش عاری از بیماری های کشنده ای است که باعث ایجاد باکتری ، ویروس و پروتوزوآ مانند E. coli ، سالمونلا ، کریپتوسپوریدیوم و سایر میکروب ها می شود که مسئول بیماری های منتقله از طریق آب مانند حصبه ، اسهال خونی ، آنفولانزا ، وبا ، هپاتیت عفونی ، کلی فرم ، مننژیت هستند. ، ژیاردیا و ... است.

 

آنچه فیلتر uv را از رقبای خود منحصر به فرد می کند ، اندازه کوچک و جمع و جور آن است. این در حالی است که عملکرد یکسانی را برای محفظه UV طولانی تر فراهم می کند، کم مصرف است. با داشتن یک ویژگی جریان ثابت ، این لامپ UV حتی در صورت قطع برق از بین نخواهد رفت ، بنابراین شما همیشه به آب آشامیدنی تمیز دسترسی خواهید داشت.

 

عمر لامپ ماورا بنفش 10000 ساعت است. تا فقط بیش از یک سال استفاده از آن را قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد ، به شما ارائه دهد. شما سیستم را در ورودی خانه خود یا روی دستگاه تصفیه آب خانگی(فیلتر uv را در مرحله آخر دستگاه تصفیه آب قرار میدهند) نصب می کنید. و اکثر افراد نصب آن را به اندازه ای راحت می دانند که بتوانند خودشان انجام دهند. فقط باید لامپ UV را درون محفظه فیلتر قرار دهید و سیستم را مستقیماً به خط آب خود وصل کنید.

UV خانگی

شماره 6

300 گرم

استیل

25 سانتیمتر

5 سانتیمتر

اشعه ماوای بنفش

99%

حذف کلیه آلودگی های ویروسی،انگل و کیست های داخل آب

10000 ساعت

99.9%

45° سانتیگراد

نیم گالن در دقیقه

ولتاژ ورودی: 200-240 ولت 

توان لامپ: 6W

فرکانس(هرتز): 50

آداپتور:Electric ballast

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه