گیج فشار

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2095

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


155,000 تومان

معمولا در اکثر دستگاههای تصفیه آب خانگی ، یک فشارسنج وجود دارد که به صورت یک گیج عقربه ای میباشد . البته ممکن است در بعضی از دستگاههای تصفیه اب ممکن است این گیج وجود نداشته باشد که البته نقص و ایراد به شمار نمی رود و تنها وجود آن یک نقطه مثبت است . این گیج فشار آب خروجی از پمپ را به سمت فیلتر ممبران ( فیلتر مرحله 4 ) نشان میدهد . فیلتر ممبران برای تصفیه آب ، دارای شرایط خاصی هست که یکی از شرایط آن ، فشار سیال بالای 50 PSI است . این گیج ، فشار سیال را نشان میدهد تا مصرف کننده یا تعمییرکار ، از فشار آب آگاه شود و بعضی از عیوب دستگاه را بتواند تشخیص دهد . گیج ها در 2 نوع هستند : گیج های  روغنی و گیج های خشک . درون گیج های روغنی ، روغن مخصوصی ( گلیسرین ) وجود دارد که وظیفه آن خنثی کردن ارتعاش های زیاد عقربه است و همچنین گیج های روغنی از طول عمر بیشتر و عملکرد بالاتری برخوردار هستند.

 

فشار نرمال گیج در دستگاه تصفیه اب خانگی در حالتی که دستگاه درحال کار است باید بیشتر از 50 PSI و کمتر از 125 PSI باشد . اگر فشار کمتر از 50 PSI باشد ، فیلتر ممبران بخوبی وظیفه خود را انجام نخواهد داد و بهینه کار نمیکند و همچنین اگر بیشتر از 150 PSI باشد ، احتمال ترکیدن هوزینگ ها و بخشهایی از دستگاه وجود خواهد داشت .

در زمانی که دستگاه خاموش است ، فشار سنج عدد صفر را نشان خواهد داد ( دستگاه مجهز به شیربرقی ) . در دستگاههای مجهز به چهارراهی ، فشار آب ساختمان را نشان میدهد که معمولا نزدیک به 20PSI است .

جنس گیج ها معمولا از استیل و برخی دیگر از برنج هستند .

  • ارتفاع : .....
  • ظرفیت : .....
  • جنس بدنه : .....
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه