ترانس خانگی تایوان

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2114

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


240,000 تومان

آداپتور یکی از اجزاء برقی در دستگاه تصفیه آب است و درواقع اولین قطعه است که برق وارد آن میشود . وظیفه این قطعه ، تبدیل برق 220 ولت شهری به برق 24 ولت مستقیم است (AC220v --> DC24v ).( البته در دستگاههای تصفیه آب نیمه صنعتی یا 400 گالن ، از پمپ و ترانس های 36 ولت استفاده میشود )

پمپ ، ترانس و سنسورهای دستگاه تصفیه آب با این ولتاژ کار میکنند . ترانس، برق 24 ولت را به سنسورها میدهد و بعد از عبور از سنسورها ، برق وارد پمپ و شیر برقی میشود 

ترانس ها دائما به برق وصل هستند بنابراین باید کیفیت لازم را داشته باشند چرا که مواردی از آتش گرفتن آنها مشاهده شده و همچنین در زمانهایی مثل مسافرت ، از پریز برق خارج کنید . معمولا حداکثر میزان آمپر برق تولیدی ترانس ، 1.2 آمپر است زیرا پمپ و شیر برقی حدود 0.7 آمپر برق مصرف میکنند . اگر ترانس کیفیت پایینی داشته باشد و آمپر کافی را نتواند تولید کند ، عملکرد شیر برقی و پمپ دچار اختلال میشوند و بخوبی نمی توانند عمل کنند و ترانس نیز بسیار داغ خواهد شد که باعث سوختن آن میشود . کیفیت مس استفاده شده در ترانس بسیار مهم است و اگر مس بی کیفیتی استفاده شده باشد ، باعث داغ شدن و سوختن آن خواهد شد و این موضوع یکی از دلایل اختلاف قیمت آداپتورها می باشد . سوئیچینگ ها ، نوع دیگری از آداپتور هستند که درون آنها از سیم پیچ خبری نیست و یک کیت الکترونیک ، تبدیل ولتاژ را انجام میدهد . ولتاژ خروجی ترانس ها معمولا در حالت بدون استفاده بیشتر از 24 ولت است و گاهی تا 32 ولت خواهد رسید ولی در زمان مصرف کمتر خواهد شد و حدود 24 ولت خواهد شد . اگر در حالت کار ولتاژ کمتر شود ، توان پمپ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و نمی تواند فشار لازم را ایجاد کند . اگر پمپ یا شیر برقی دچار اختلال شوند ، برق زیادی از آداپتور می کشند که معمولا سبب داغ شدن و حتی آتش گرفتن آداپتور می شود . گاهی اوقات ترانس ها به طور کامل نمی سوزند و در اصطلاح نیم سوز میشوند که در این حالت تشخیص خرابی آنها بسیار مشکل خواهد بود .

  • ارتفاع : .....
  • ظرفیت : .....
  • جنس بدنه : .....
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه