دستگاه تصفیه آب ROLEX

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2116

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :

4,200,000
3,700,000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی Rolexمدل RO-B6، یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای می باشد. این دستگاه تصفیه آب با انجام 6 مرحله فیلتراسیون بر روی آب، کلیه املاح و آلاینده های مضر را از آن حذف می کند. مزیت تصفیه آب RO-B6 رولکس در قطعات مورد استفاده در دستگاه می باشد؛ پمپ و قطعات این دستگاه تایوانی می باشند. علاوه بر این در طراحی و ساخت این دستگاه تصفیه آب خانگی از فیلترهای IN Line یا خطی برای مراحل 1 تا 3 دستگاه استفاده شده است. 
مزیت فیلترهای اینلاین نسبت به فیلترهای کارتریجی معمول مورد استفاده در دیگر دستگاه های تصفیه آب، این است که تعویض آنها راحت تر انجام می شود و از نظر بهداشتی هم از فیلترهای کارتریجی که داخل محفظه فیلتر قرار می گیرند، مناسب تر می باشد. 
اما عملکرد فیلترهای کارتریجی و خطی در تصفیه آب با هم دیگر تفاوتی ندارد، تنها تفاوت آنها در ظاهر و طراحی این فیلترهاست. طبیعتا به دلیل طراحی منحصر به فرد فیلترهای اینلاین، این فیلترها قیمت بالاتری نیز دارند.
دستگاه تصفیه آب رولکس دارای مخزن 4.5 گالنی برای ذخیره آب تصفیه شده توسط دستگاه می باشد. همان طور که گفته شد قطعات به کار رفته در ساخت این دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان و تحت لیسانس کشور آمریکا می باشد. 


مزایای دستگاه تصفیه آب RO-B6 رولکس

مزایای این دستگاه تصفیه آب شامل موارد زیر می باشد:


•    دارای فیلترهای اینلاین برای مراحل 1 تا 3 دستگاه که باعث اشغال فضای کمتر و تعویض آسان تر فیلترها شده است. هم چنین به دلیل این که در هنگام تعویض، فیلترها با دست در تماس نیستند از فیلترهای کارتریجی بهداشتی تر می باشد.
•    ممبران فیلمتک اصل با قابلیت تصفیه آب تا 98%
•    دارای استانداردهای بین المللی مانند FDA  و WQA آمریکا و گواهینامه iso9001:2008
•    دارای قطعات تایوانی


مشخصات تصفیه آب خانگی رولکس مدل RO-B6

دستگاه تصفیه آب خانگی RO-B6 رولکس دارای مشخصات زیر می باشد:


1- جنس بدنه: فلز که استحکام دستگاه را افزایش می دهد.
2- ظرفیت تصفیه آب: 300 لیتر در شبانه روز
3- درصد حذف ناخالصی ها: 98%
4- دارای مخزن ذخیره به ظرفیت 4.5 گالن
5- دارای پمپ با قابلیت تامین فشار 135 PSI 
6- محل نصب: زیر سینک ظرفشویی


مراحل فیلتراسیون تصفیه آب RO-B6

دستگاه تصفیه آب خانگی RO-B6 دارای 6 مرحله برای تصفیه آب با خلوص بالا می باشد. ترتیب این مراحل به صورت زیر می باشد:


فیلتر الیافی خطی 5 میکرون

 این فیلتر که از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است، قابلیت حذف مواد زائد بزرگ تر از 5 میکرون دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق بزرگ تر از 5 میکرون شامل: گل و لای، شن و ماسه، جلبک، قارچ، لجن و خزه، زنگ لوله ها، ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها و حتی جانداران ریز و لارو حشرات از آب حذف می گردند و در نتیجه آب زلال و شفاف می شود.

فیلتر کربن فعال بلاک خطی (CTO)

این فیلتر از جنس کربن فعال دارای پایه گیاهی (تهیه شده از زغال پوسته نارگیل) یک تکه و فشرده می باشد که تکمیل کننده فرایند تصفیه در مرحله دوم اما با قدرت بیش تر است. وظیفه این فیلتر حذف کربن آلی، ترکیبات آلی محلول، فلزات سنگین، کلر آزاد، آلودگی های ارگانیک، کلر، طعم و بوی نامطبوع آب و کلیه ذراتی است که از مراحل قبل در آب باقی مانده اند. این کار مانع از رسیدن آلودگی ها به فیلتر ممبران می شود.

 

فیلتر الیافی خطی یک میکرون


فیلتر الیافی خطی یک میکرون نیز عمکلردی مانند فیلتر الیافی مرحله اول دارد، با این تفاوت که برای حذف ذرات معلق موجود در آب دقت بالاتری نسبت به فیلتر الیافی 5 میکرون دارد. این فیلتر با حذف ذرات معلق احتمالی باقی مانده از مراحل قبل فیلتراسیون باعث افزایش طول عمر ممبران می شود.


فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO)


فیلتر ممبران، فیلتر اصلی در دستگاه تصفیه آب است. فیلتر ممبران قابلیت حذف 98 درصد از املاح موجود در آب را دارد. در این مرحله فیلتراسیون نیترات و نیتریت، آرسنیک، جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و هم چنین فلزات سنگین مضر از آب حذف می شوند.

 

فیلتر پست کربن 

در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس به دلیل کند بودن سرعت تصفیه آب جهت تامین آب مصرفی مورد نیاز روزانه نیاز است از یک مخزن ذخیره استفاده شود. 
به دلیل ماندن طولانی مدت آب در مخزن دستگاه تصفیه آب، طعم و مزه نامطلوبی پیدا می کند. به همین دلیل از فیلتر پست کربن برای رفع این بو و مزه نامطبوع استفاده می شود. هم چنین این فیلتر قابلیت حذف فلزات سنگین و مواد شیمیایی آب را نیز دارد.

 

فیلتر معدنی ساز (مینرال)

در دستگاه های تصفیه آب چند مرحله ای اسمز معکوس کلیه املاح موجود در آب در مرحله تصفیه با فیلتر ممبران از آب حذف می شوند. بنابر این آبی عاری از هر نوع آلودگی و املاح، خروجی این مرحله است.
برای اضافه کردن املاح مفیدی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم از فیلتر مینرال استفاده می شود. با استفاده از این فیلتر طعم و مزه آب بهبود می یابد و املاح و عناصر مفید و ضروری بدن نیز تامین می شود.

 

طول عمر مفید برای کلیه فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب خانگی از هر برندی که باشد به کیفیت آب ورودی و میزان مصرف روزانه آب تصفیه شده بستگی دارد. اما به صورت تقریبی می توان برای هر یک از فیلترهای موجود در دستگاه یک طول عمر را در نظر گرفت:


•    فیلتر الیافی: بین 3 تا 6 ماه
•    فیلترهای کربنی (مرحله 1 و 2): بین 6 تا 9 ماه
•    فیلتر ممبران: یک تا دو سال
•    فیلتر پست کربن (کربن نهایی): بین 9 تا 12 ماه
•    فیلتر مینرال: یک سال


طول عمر هر فیلتر با توجه به نوع آب ورودی به دستگاه در مناطق مختلف می تواند از مقادیر ذکر شده متفاوت باشد.

  • ارتفاع : .....
  • ظرفیت : .....
  • جنس بدنه : .....
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه