فیلتر 5 اینچ پلی فسفات

نام برند : PALAYE SAZAN FARAYAND TOOS

کد محصول : 2119

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

تعداد :

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 2 روز کاری

قیمت :


210,000 تومان

کارتریج پلی فسفات یک فیلتر رسوب گیر ایرانی با کیفیت است که در حذف و فیلتر کردن رسوبات کاربرد دارد. این کارتریج در اندازه 5 اینچ بوده و در یک محفظه فیلتر 5 اینچی قرار می گیرد. عمده ی استفاده از این کارتریج، محافظت از آبگرمکن، ماشین لباسشویی، لوله ها، دوش ها، اتصالات، دیگ های بخار و سایر وسایلی است که با آب کار می کنند. اما در ایران بیشترین استفاده را در حفاظت از آبگرمکن دارد.

این فیلتر پنج اینچی حاوی بلورهای سدیم پلی فسفات و کلسیم می باشد که از تجمع رسوبات جلوگیری می کنند. فیلتر پلی فسفات سوفیلتر با سنگ آهک مقابله می کند و از ترکیب کلسیم با بی کربنات جلوگیری می کند.

استفاده از این فیلتر باعث افزایش طول عمر سیستم های گرمایشی، آبگرمکن ها، مبدل های حرارتی و سیستم اسمز معکوس می شود. این محصول ایرانی به طور متوسط 1 سال عمر می کند و پس از آن باید شارژ گردد. البته استفاده از یک فیلتر الیافی پیش از این فیلتر، می تواند در افزایش طول عمر آن موثر باشد.

حداکثر دمای مناسب برای این فیلتر برابر با 35 درجه سانتی گراد است، در حقیقت در این دما فیلتر می تواند بیشتر عمر کند ولی قدرت فیلتراسیون کمتری دارد. هر چه دما بیشتر شود، قدرت فیلتراسیون پلی فسفات بیشتر می شود، کارایی این فیلتر در حذف رسوبات زمانی به حداکثر خود می رسد، که دمای آب از 65 الی 75 درجه سانتی گراد بیشتر شود، اما طول عمر فیلتر به شدت کاهش یافته و خیلی زودتر مصرف می شود.

همچنین لازم است بدانید که این کارتریج برای آب با سختی حداکثر 500ppm به خوبی کار می کند و اگر میزان سختی آب از این مقدار بیشتر باشد، کارایی آن کاهش پیدا کرده و راه حل مناسب برای مقابله با این موضوع، استفاده از رزین یا سختی گیر دیگری قبل از پلی فسفات می باشد.

در هر حال، این فیلتر یک راه حل مناسب و ارزان برای جلوگیری از ته نشین شدن رسوبات در وسایل خانگی می باشد.

  • ارتفاع : .....
  • ظرفیت : .....
  • جنس بدنه : .....
  • تجهیزات همراه : .....
  • ولتاژ برق ورودی : .....
  • وزن : .....

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه